Lunch

Fick ta min lunch kvart över ett idag... inte så farligt sent faktiskt mot vad man brukar ta..

Lämnande min söta son klockan halv tio på dagis. Sen vart det racerfart till Citygross för att köpa genomskinlig vaxduk samt gröna blockljus. Jag hann till jobbet klockan tio!  Inte illa.
Jag gjorde den "smarta" grejen att köpa ett nytt massivt ekbord till köket när Jim bara var knappt ett år. För att det inte ska bli förstört så har jag häftat fast genomskinlig vaxduk på bordet. Det är varkligen praktiskt!  Då kan han kladda som han vill med både mat och vattenfärger. Men nu fick jag köpa en ny för den gamla gick sönder..

Idag har jag datorn med mig på jobbet, måste ju fördriva min lunch på ett "vettigt" sätt.  ;)

Natta sitter och säger att hon är vrålhungrig mittemot,  i nästa andetag tar hon 2 värktabletter och sväljer!  Hahahha....  Det såg så kul ut, men jag tror hon menar hungrig på mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0