My good, jag är trött

Har sovit så dåligt dom senaste nätterna, kan vara för det var fullmåne igår.  Jag brukar inte ha så ont av det annars. Och så givetvis vaknade Jim 06,30 idag... han hade en bra period att sova till åtta men den verkar vara över nu...
Har lunch på jobbet igen. Det stör mig att få så här sen lunch nästan jämt. Ska nog ta upp det på nästa morgonmöte, hade vi varit fyra som jobbat idag så hade ju den sista fått lunch 14,30-15,30!!  Det går ju liksom inte.

Pratade med bästaste Katarina i telefon igår, saknar Trollhättan igen....  Måste ta mig till fallens dagar i år iallafall!
Jag ringde försäkringskassan för ett par dagar sedan och jag har ganska många föräldradagar kvar så det är ju bara att planera för i sommar!  :)   Gött! 

Well, nu är det altså fredag och ikväll så är det fredagsmyyyys.
Hos mig blir det köttgryta och ris, funderar på att göra Hallonpaj till efterrätt. Eftersom jag jobbar sent idag också så hämtar min mamma Jim på dagis och då äter hon hos mig också när jag kommit hem.
Fast det blir nog en tidig kväll för min del, jag är ganska trött.
Ledig i helgen men har massa roliga grejer jag ska göra. Hälsa på Mimi, åka till badhuset, fira Håkan som fyller år, ut och äta med Sara....  har jag glömt något?  Hmmm  får se..

Kommentarer
Postat av: Katarina

Saknar dig med! <3

2011-01-21 @ 14:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0