Skratta eller gråta?

Ja, ibland blir man bara matt..

Idag fick jag en väldigt konstig fråga. Kanske inte sååå konstig när man tänker efter, eftersom jag hör och häpna får den frågan ibland...

" Köksfärgen är så himla dyr, kan jag ta en väggfärg 02 istället?"
(Ta du den, men kom inte tillbak och gnäll sen att du fått en "dålig" färg som man blir vit när man tar på den)

Sen finns det ju andra kunder, vars hem man undrar hur det ser ut...

" Om jag köper denna vattenslangen till trädgården, finns det kopplingar som passar så jag kan koppla in tvättmaskinen då?"
(Va??  vad fan menar han? Ska han koppla in tvättmaskinen med trädgårdsslangen???  TOKSKALLE)

"Kan man lägga detta laminatgolvet i badrummet?"
(Ja det KAN du göra, men jag hade ju aldrig gjort det eftersom det inte är till för det....SMART...)

Förövrigt så är det inte kaklet som är vattentätt i ett badrum utan tätskiktet bakom!  Men spara gärna in dom pengarna och lägg på ett allt för dyrt kakel till badrummet....  (så ska du se att din kartongklädda gipsskiva bakom snart börjar mögla och ditt badrum blir dubbelt så dyrt i slutändan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0