Semester, dag 1

Åhh så underbart jag haft det idag! Åkte och handlade på Maxi ute på flygstaden imorse, sen hem och äta lite lunch för att åka iväg till Sagoängen dit min mor kom efter stund. Då åkte jag iväg och fixade mina naglar hos Titti.
Tillbaka igen så åkte vi till Hallandsgården och åt kaffe och våffla. MYYYS!!
Sen var det hem igen. Har hunnit dammsuga, städa toaletten, laga kvällsmat, vattna alla blommor samt plocka lite tvätt. Nu sover Jim gott och jag fixar lite smågrejer.. Uppdaterar Min Iphone, överför bilder mm.

Igår rensade jag ur Jims garderob på gamla kläder som antingen var urtvättade eller för små. Kändes väldigt skönt att få det gjort.

Här kommer en gullig bild på Jim från Hallandsgården idag.


Kommentarer
Postat av: Moster

fint foto! ser ut som den är tagen enligt 'gyllene snittet'-principen

2011-07-05 @ 08:40:34
URL: http://lasdagboken.blogdns.com
Postat av: SYSTERYSTER

Hahahah vet inte vilken princip som använts.... den är tagen med min iphone!

2011-07-05 @ 09:07:41
URL: http://josefinmalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0