Shop til you drop

Ohh shit vad mycket jag har handlat idag!
Men det var sååå skönt att gå på Eurostop helt själv idag. Jag åkte dit redan kvart i tio och åt frukost på Espresso house, Latte och scones! 
Sedan skulle jag inhandla en klänning som jag kan ha på Saras bröllop på lördag samt en bröllopspresent. Vad kommer jag hem med? Jo, tusen andra grejer!
Fattar inte vad det är med mig just nu, jag brukar vara klar med sånt typ en månad i förväg så att allt är ordning och reda, men inte nu. Nu verkar det vara kaos i min hjärna.
Idag köptes visserligen bröllopskläder men också en hel del andra grejer..

* Tröja och byxor till Jim
* Två toppar till mig
* Träningsbyxor till mig
* Bröllopskläder
* Hårspännen och strumpor

Det jag inte har köpt än är bröllopspresent! Lite ont om tid snart, men hon har inte kläckt vad dom önskar sig. Ska hem till henne ikväll istället för igår, så ska jag spana runt lite och se om jag kan få någon idé. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0