Bara golvet kvar..

Yes, äntligen är jag klar med (nästan) allt.
Bara golvet kvar nu. Väggarna är målade och en fick fondtapet, listerna är målade nu ska bara golvet på plats, men det hinner jag inte denna veckan.



Champagne heter kulören på höger vägg samt den rakt fram.  Tapeten köpte jag på Rusta för 169 kr/rulle. 
Jag är förvånad hur lätt den var att tapetsera med!  Easy up, du limmar på väggen och pang! dit med tapeten så är det klart. Jävligt bra faktiskt. Hade inte ens en tapetborste eller masonitlinjal. Funkade fint ändå. Man är väl proffs liksom...  hahha

Tavlorna flyttade jag till höger vägg. jag har en liten plan för fondväggen också men jag måste hejda mig tills golvet är lagt, det är viktigare. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0