Allt flyter

Fick en idé om att det var 1 Mars idag, sen trodde jag det var tisdag... kändes så konstigt när jag kom på att det inte var det, för jag kunde inte komma på vad jag hade gjort dom dagarna..  hmm..
Jaja, det har varit en stressdag idag, Jim är fortfarande sjuk men jag behövde jobba, dels för det var panik på jobbet och dels för att jag helt enkelt inte ville vara hemma med en gnällig Jim....
Mamma har varit hemma med honom idag, så det var ju kanon.
Det har varit asmycket att göra idag...som alltid på onsdagar.
Borde verkligen gå o lägga mig, måste ladda för en dag hemma imorgon också. Hoppas verkligen det är sista dagen, för på fredag satsar jag på att jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0