Dagens miss

Sådär, då har man äntligen kommit hem från jobbet. Brrrr  fint väder men askallt! Känner att mitt premiärande på John Bull på fredag är lite hotat... Eller så får jag ta en extra filt.  :)
Idag hade vi besök på jobbet av högsta hönset, han skulle kolla så vi hade en säsongsklar butik. Jodå, det hade vi minsann...  han var nöjd och åkte sedan vidare på sin Cheapyturné.

Precis när vi skulle stänga idag så råkade jag säga lite fel till en kund...  som tur var en stamkund! Jag menade att han skulle akta sig så att jag inte råkar köra på honom..

Men jag sa: Nu får du skynda dig ut så jag inte kör på dig!

hahaha...det var ju inte meningen att köra på kunden liksom..  men han skrattade och gick ut så glatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0