Dagens planer

Vaknade till solsken i Trollhättan idag, samt lukten av nybryggt kaffe! Det var inte igår...
Det måste bli en bra idag idag med dess förutsättningar. Jim ska hämtas hem och jag ska göra en snabbvisit till Pia och Niklas :) men först så ska jag och Katarina  ta en snabb sväng på stan nu när dom öppnar klockan tio.
Sedan blir det bara massa myyyys ikväll med min älskade son.
Tavlan som Katarina och Niklas målade igår blev klar, supercool!
Känner mig lika pigg idag som igår.... vi får väl se vad jag bloggar om..om ett par veckor...  hehehehe   ;)
Nu är det mascaratime!
Kram på er denna soliga dag.

Kommentarer
Postat av: Patrickrebecka

Very informative. Great site. Really professional.

2011-04-22 @ 07:46:54
URL: http://patrickrebecka.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0