Fan också

Min sömmerska som skulle fixa min klänning till Bröllopet jag ska på i sommar har fått dubbelsidig lunginflammation!  Jag som skulle höra av mig i god tid...  Jag skulle höra av mig om två veckor igen. Hoppas verkligen hon är frisk då annars blir det tajt..

Dagen idag har varit rätt kass. Inte hänt en enda rolig grej heller...  Så jobbade jag ju långdag idag också...

Nu sitter jag och kollar på "En unge i minuten" på Tv4. Jag gillar sånna program, verklighetsprogram eller vad man ska kalla dom. Redan innnan jag fick barn kollade jag på sånna här program. Min inställning har dock ändrats lite. Nu kan jag mer förstå hur det är.   19,5 timme utan bedövning... jodå jag vet vad smärta är... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0