Gårdagen

Okej...  nu när jag är vaken alldeles för tidigt så konstaterar jag ändå att någon är vaken tidigare än mig iallafall! 3 besök på min blogg, det är söndag och klockan har precis slagit sju!

Igår kväll såg det ut så här:

Åled fick ett besök av mig, jag var och hälsade på Sara och Anders. Det var ju Mellofinal :)



Liten söt blomma till min vän Sara..... inslagen i tidningspapper och fryspåse... hahaha.

 

Mellogodisinspektion...                    ....och så fyr i öppna spisen, MYSIGT!  :)

Eric Saade vann, precis som jag förutspådde. Jag gillar honom faktiskt och det gör ju min son också... eller iallafall "Manboy"..  Tror på honom i Tyskland också. 
Men sen kom ju Brolle sist! Mycket tråkigt och så förlorade jag vadet med Mr Boris....  hahaha..

Tyvärr var det en annan låt som fastnade i huvudet och det var Dannys låt...fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0