Lite av varje.

Kände direkt att detta blir en bra dag.  Jag hörde låten "OMG" på väg till jobbet, det är ju helt omöjligt att bli på nåt annat än bra humör då.  Haft en ok dag idag. Inte stått i kassan, för det fick chefen göra hihihi...

Jim var lite arg när jag hämtade honom från dagis, men det ordnade upp sig rätt fort. Lagade kalkon med tomatsås, ärtor och ris idag. Jim åt som en liten häst :)
Sen badade han och var på så bra humör efteråt. Vi lekte med lego idag och det var mycket
"mamma bygg huuuuus".

Måste bara säga att jag är så stolt över min underbara vän Katarina som har startat eget företag.  Rock my nails!!   Hur coolt är inte det?  http://www.rockmynails.se

Nää hörrni, jag ligger lite efter i schemat idag...som tur är har jag inte ont i huvudet idag så nu ska jag gå och lägga en röd hårinpackning så mitt hår blir rött till imorgon när jag ska till John Bull på kvällen.  Eller rött och rött... det kommer iallafall skifta i rött!
Skitsmart grej faktiskt som jag har köpt hos min frisör, som ett schampo typ, man kan ha i det i fem minuter eller en hel natt beroende på hur intesivt man vill ha det.

 http://www.grazette.se/#params:id=2025&lid=0   Du hittar den här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0