Mellofinal

Japp, ikväll är det Mellofinalen!
Jag har slagit vad med Mr Boris att Brolle hamnar på plats 1-5.  Gör han inte det så vinner han och jag måste bjuda på en lunch på Coop..
hahaha, lite skoj måste man ha ändå.  Ärligt talat så tror jag inte att han kommer vinna, utan kanske 4e plats..
Jag hoppas för Mellos skull och för chanserna i Tyskland att Eric Saade vinner.
Men man vet aldrig..

Ska alldeles strax hoppa in i duschen och sen ska jag åka iväg till Sara med familj. Ska bara inom Ica och köpa lite Mellogodis  :)

Förövrigt har jag (faktiskt) haft en trevlig dag på jobbet! Det var lagom många kunder och alla var trevliga och inget konstigt har hänt... eller?   ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0