Mera Ullared

 

Träffade Pia med familj i Ullared så vi bestämde att käka lunch på Burger King.
Alltid lika trevligt att träffa dom  :)

På vägen hem sen så körde jag inom Varberg och hämtade en vagn som jag sett på Blocket. Den var typ ny när jag kom dit, men lyckades ändå pruta ner priset 33 % !!  

2000.
Vad kan du göra på priset?
1800 kan jag sträcka mig till.
Jaha.... jag tänkte mig 1500..
nja, 1700 då..
Okej... då får jag nog avstå tyvärr..
Okej då, 1500.  
 
Usch, jag skämdes nästan , men det måste ju innebära att jag gjorde en bra affär, eller ??  hehehe..
Brio spin hette den. Superfin, inte en repa, inte en fläck, knappt hjulen var smutsiga heller..



Jim, som har varit hos mormor idag kom hem och såg vagnen.  Han ville inte sitta i den när jag frågade , men sen när han funderat lite och tänkt ut själv att man kunde sitta i den så klättrade han upp i den.  :)
Den ser mörkblå ut på bilden men är skitsnygg, typ "royalblue".  I´m in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0