Ny design!

Tjohooo!!  Jag har fått en ny design av världens bästa katarina!
Det syns att det är lite vårtema va? Snöflingorna höll ju på att göra en deppig...

Idag vaknade Jim tidigt som vanligt. Så vid halv nio åt vi frukost och halv tio var vi på lekplatsen på Hjortmossen.
katarina fick några bra bilder på Jim som jag ser fram emot att få se.  :)
Halv elva började min resa hemåt igen.  Jim somnade vid Skepplanda och vaknade vid Halmstad norra, med andra ord var det lungt i bilen typ 90% av vägen.
Åkte hem till mormor direkt, där gjorde jag lite lunch. Stekte pannkakor, för det tycker Jim är gott.
Nu har vi lekt massa med tågbanan, spelat spel, och tittat på lilla röda traktorn.

Mamma sa precis att vi kunde stanna och äta middag också när vi ändå var här. :)  Bra, då slipper jag göra nån kvällsmat åt Jim hemma sen.

Jag har verkligen haft en superbra helg hos Katarina och Niklas!   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0