Tisdag

Jim sover lite lunch nu, ganska sent men det var välbehövligt. jag var tvungen att åka ut till Eurostop idag för att köpa mer Alvedon. Passade på att gå inom Kicks och köpte lite ny mascara, inom BR leksaker och köpte en polisbil till Jim så han blir lite gladare. han börjar iallfall bli lite bättre nu, men får iaf vara hemma imorgon också. Mamma kunde vara hemma då så jag kan jobba lite.

Jag kan berätta att min fondvägg är klar!!
Nu fattas bara något att ha på väggen. Tänkte köpt en fin tavla som jag sett på Ikea först, men inser att den kommer bli för stor. Nu är det så här att jag har tänkt åka till Ullared på lördag och jag ska kolla efter nån tavla där.  :)   Lägger in bild här ikväll!

Nu måste jag plocka bort efter lunchen innan Jim vaknar. Gjorde en snabb och superduper lättgjord lunch idag, Snabbmakaroner samt kassler och en snabb sås med grädde, chilisås, ärtor och majs.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0