Trollhättan

Äntligen har jag kommit fram till Trollhättan och nu sitter jag vid Niklas dator och bloggar lite. Bredvid mig sitter Älskade Katarina och Niklas och målar en tavla som jag ska ha på min nya fondvägg!  :)
Jag har världens energi idag! Har även rett ut lite "gruff" med Cheeeefen, kändes bra.

På E6 norrut idag så passerade min bil 5000 mil!! 5000 mil sedan 2002, vad blir det? 555 mil om året... inte så tokigt mina vänner!  Är det någon som är miljövänlig så är det ju jag då, eftersom jag inte bara kör lite utan också kör en liten och bensinsnål bil.  :)
Jag är verkligen nöjd med min lilla TUT-bil, den är ganska fulsöt.



Älskade vänner!
Fotot är dock inte helt nytt..taget Dec 2009.

Nu idag är jag bara nöjd över livet, sitter här med goa vänner, lyssnar på musik, bloggar, dricker kaffe och bredvid mig sitter vänner och tjabbar om ditten och datten.

Fotnot: Med ditten och datten menas i det här fallet inköp av nytt ritblock, vad ska vi måla, vad ska vi göra för skoj imorgon, musik samt fotokonst. (jag sammanfattar det hela med populärkultur..hehehehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0