Läs inte detta Heidi!!

Idag har jag varit på möte hos Handels. Det närmar sig minsann....berättar mer när allt är i hamn, kanske om en vecka. :)
Sen har jag hunnit med att åka in till stan för en massa ärenden. bla byta min nya vårjacka som redan gått sönder!! Det var visserligen bra för nu fanns det inte fler i min storlek så jag var tvungen att ta en annan modell, då hittade jag en som jag gillade bättre.
Jag har fikat och solat och köpt mer schampo hos min frisör.
Nu känns det väldigt bra och jag ska koppla av ett tag och sen i em ska jag till goa Titti och fixa naglarna. :)

Åker ju till Norway imorgon!!  Möhippa på gång, kan bli hur galet som helst!  Jag längtar verkligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hahaha... jag hade ju fel! Jag trodde de var till Sthlm du skulle ;)



Gud va spännande de du har på gång, vad det nu är med alla möten o grejer. Men jag håller alla tummar för dig! Vi har också en liten hemlis på gång, eller den är ganska stor men jag berättar när jag vet till 100% :D puss!!

2011-05-05 @ 20:37:46
Postat av: Josefin

Det är nästa helg det är STHLM !! ;)

Mycket nu...



OMG! vad kan det vara som NI har på gång?? jag känner direkt att jag har två alternativ... hm... :)

2011-05-05 @ 22:53:39
URL: http://www.josefinmalmer.blogg.se.
Postat av: Katarina

hahahaaa, ja du får se :P men som sagt de är inte säkert. mycket kan gå fel. hahaha..sneaky sneaky!! ;)



Ha så kul i Norge! :)

2011-05-06 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0