Oj oj!

Jaha, då har det varit morgonmöte på jobbet idag. Chefen sa upp sig. kanske inte så oväntat ändå...  men med tanke på att ställföreträdaren fick kicken för tre veckor sen så blir det en tuff sommar och högsäsong..
Well,  ska inte gräva ner mig i det nu utan mer se framåt!

Nu har jag varit och handlat lite mat på Maxi, ska hämta min söta son på dagis strax och sen tänkte jag åka hem till mamma en sväng för jag ska köra dom till nån medaljutdelning dom skulle ha på hennes jobb lite senare.

Håller på att planlägga min semester lite grann i stora drag också. Ska försöka ta mig till Öland i år igen. 
Och så har jag en vinnarlunch att inhämta i Jönköping...  :)   Sen så ska jag fika i Oskarshamn.
Och så ska jag och Sofie åka på minisemester med kidsen. Vill gärna hinna med att besöka Borås och Trollhättan  också.  Shit, det blev mycket.. jag känner för mycket folk ute i landet. Visserligen är det superkul att hälsa på vänner, men man ska ju hinna med det också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0