Snart jobb, sen STHLM

Jaha, då var det snart jobb igen.
Sista dagen inför resan till Stockholm. Ska bli skitkul, jag var ju väldigt mycket där innan jag fick barn men nu är det dax igen! :)  Ska ta med Jim till Skansen tänkte jag.
Sen vet jag att det finns en minibondgård lite utanför stan som jag tänkte att vi skulle till. Får se hur mycket vi hinner och om vi får se något av stan. Jag skulle vilja ta med Jim till Kungsträdgården och äta glass, jag gjorde ju det varje sommar när jag var mindre och var och hälsade på min moster.
Min moster bor fortfarande kvar i Stockholm och det är bla hennes familj jag ska träffa.
Det ska bli gött att bo på hotell också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0