Superdag

Idag är en superbra dag, jag känner det!
Jim har på sig sina nya kläder, solen skiner och inte en enda energitjuv är inom synhåll. Fast det är klart, det kan ju ändra sig under dagen, man vet aldrig.

Trots allt för lite sömn inatt så känner jag mig ganska pigg. Jim hade ont i kroppen igår verkade det som, så vid halv tolv på natten gav jag upp och gav honom en halv panodil. Till slut somnade han i min säng. Men det är inget som ska förstöra min dag idag.

Igår ordnade det sig med mina pengar som jobbet inte har betalt ut. :)
jag skrev ju här i bloggen att det kunde bli Bahamas eller Borås. Givetvis ska jag inte åka dit, utan det var mest ett mått på storleken på pengar. Storleksmässigt blev det ett mellanting mellan dom båda, typ Thailand? hahaha...

På lördag åker Jim till sin pappa, jag jobbar hela helgen. men ska ta mig ut iallafall på kvällen. Ska bli kul att komma ut och käka, men var?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0