Viiiiin

Vin det är ju livets vatten sägs det... idag ska jag fylla på lite i strupen. Åsa är på väg hit, vi ska dricka lite vin och tjöta lite, äta popcorn och beställa nån mat.  hhaha  ska bli kul.

Jag har jobbat idag också, shit va kunderna handlade idag. Me like!!  Då blir det bonus... fniss...

Idag när jag stod framför spegeln i badrummet så kom jag på vad jag vill bli när jag blir stor! Inte på grund av vad jag såg, utan kanske för att man kommer på dom bästa ideerna när man är glad och uppåt! :)
Nu ska jag kolla vad man behöver för utbildning. Jag har ju ändå tänkt plugga på distans.

Kommentarer
Postat av: Katarina

KUL!!! vad vill du bli??! :)

2011-05-22 @ 10:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0