Fixarlördag

Idag var jag uppe tidigt igen trots ledig lördag!
Medans min snälla mamma körde Jim till sin pappa så ställde jag mig på en barnloppis här på vallås. Nästan alla bord som var där sålde kläder men jag hade nästan bara leksaker! Gissa om jag fick sålt nåt? Ja, näst intill allt!
Om man tar bort hyran för bordet så tjänade jag 800 spänn!
Men dom ska ner i sparbössan, till min Londonresa  :)
Har ínte gjort nåt liknande förut men detta var superkul!

När jag kom hem så vilade jag en timme sen har jag rensat upp lite här hemma, tvättat tre maskiner tvätt, lagat mat bytt lakan i sängen mm. Och jag kan säga att det var välbehövligt med en liten städning.
Jag har även hämtat ut två paket på posten idag. Julgardiner bla! :)

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, ingen vet vad som väntar en ikväll ;)
Som man säger på norska:  God tur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0