Vab

Japp, det blev vab idag igen...  jim sov så otroligt dåligt inatt, jag höll på att bli galen! Näsblod och hosta, igår kväll lite feber.. Så är han pigg på dagarna....  fattar inget men ändå...  Jag var iallafall iväg och köpte en vägghylla på EM idag. Den ska jag sätta upp i min hall när den blir klar. Jag har tagit bort alla foder runt dom fyra ! dörrar som finns i hallen. Kan snart börja måla, får köpa färgen på jobbet på torsdag när jag jobbar nästa gång.. Det blir grått. Gillar det. :)  framförallt så gillar jag att måla, tycker verkligen det är kul och ....avkopplande?   :)
Nu ska jag åka iväg och köppa ett par lampor av en på facebook :) Vi skulle mötas vid högskolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0